Це двухдисковое діафрагменне зчеплення має пристрій, автоматично встановлює середній провідний диск в якесь положення, коли зчеплення вимкнено і таку форму кожуха, яка фіксує натискну діафрагменну пружину.
Нажимной провідний диск за допомогою чотирьох пакетів сполучних пластин закріплений на кожусі зчеплення. Аналогічно кріплення середнього ведучого диска до маховика. З їх допомогою передається крутний момент від мотора до веденим дискам, маточини яких взаємодіють зі шліцами первинного валу КПП.
Кожух зчеплення через проставку встановлений на маховик за допомогою двох штифтів і восьми болтів M10. Місцем розміщення центральної нажимної пружини служить зазор між кожухом і натискним диском, що стискає ведені диски допомогою натискного і середнього ведучого диска і маховика.
На середньому провідному диску є 4 обмежувача ходу. Вони і пакети сполучних пластин диска становлять пристрій повернення диска в потрібне положення, коли зчеплення вимкнено.
Вузол виключення зчеплення об'єднує 16 діафрагменних пластин і муфту відключення зчеплення, включаючи підшипник, змонтований на кришці підшипника первинного вала КПП і вилку виключення, яка розміщена на валу в корпусі коробки передач.