Передній ведений диск являє головне зчеплення, за допомогою якого передається обертальний момент по валу на конічну шестерню. Торець диска служить упором для пружин головного і ВВП зчеплення. Місцем установки натискних пружин головного зчеплення є стакани.
Торці ведених і натискних дисків притискаються до маховика за допомогою пружин. Завдяки силам тертя, що виникають на бічних торцях маховика, ведених і ведучих дисків, забезпечується передача силового обертання від мотора на вали зчеплень - головного і ВВП.
Для того щоб вимкнути головне зчеплення Т-16 треба докласти зусилля до педалі і за допомогою важільно-тягової системи повернути валик з вилкою, яка, перемістить корпус відводки вліво, підшипник починає натискати на лапки віджимних важелів. Важелі пересувають диск правіше і стискають пружини головного зчеплення. Відбувається звільнення веденого диска. Вимикається головне зчеплення на середині ходу педалі.
При відпуску педалі зчеплення силою пружини натискним дискам доводитися переміщатися вліво і спочатку затискати ведений диск (відбувається включення ВВП) і далі при подальшому русі по напрямних шпонках, притискати інший відомий диск до торця маховика (відбувається включення головного зчеплення).