Сьогодні на автомобілі КамАЗ ставиться посилений ГПК КамАЗ Євро. Його принцип дії і призначення повністю збігаються з гідропідсилювачем КамАЗ-5320. Просто новинка має посилену конструкцію і змінене кріплення рульової сошки. А шплінти на різьбових з'єднаннях замінені стопорними шайбами.
Ці зміни внесені в новинку на основі тривалої експлуатації попереднього виробу та аналізу найбільш частих відмов і поломок. Тепер поліпшена модифікація позбавлена всіх недоліків, властивих гідропідсилювачу КамАЗ-5320.
Термін служби підсилювача безпосередньо залежить від своєчасного проведення ТО. В ході щоденного техобслуговування оцінюється, в якому стані знаходиться привід рульового колеса, для чого не потрібні спеціальні інструменти.
В обсязі ТО-1 оглядається бачок ГПК 4210-3400020 на предмет перевірки рівня масла і при необхідності воно доливається. Разом з перевіркою обсягу рідини треба змастити шарнірні з'єднання тяг рульового управління за допомогою прес-маслянки.
При ТО-2 заміряються зазори, які мають шарніри карданного валу і рульових тяг. Якщо це необхідно, то перевіряється і відновлюється величина вільного ходу рульового колеса, а також демонтується і чиститься фільтр.