В системі рульового управління автомашин КамАЗ одна з основних функцій належить гідропідсилювачу рульового управління КамАЗ. Він сприяє зменшенню зусиль, що витрачаються водієм при управлінні автомашиною, оберігає рульове колесо від поштовхів, що з'являються при взаємодії шини з нерівностями дорожнього покриття, покращує маневреність і робить рух автомобіля більш безпечним.
У конструктивному відношенні рульовий механізм, крім гідропідсилювача інтегрального типу, включає в себе кутовий редуктор, гідравлічний розподільник осьового типу і вбудований силовий циліндр. Передача здійснюється через гвинт - кулькову гайку - поршень-рейку - зубчастий сектор конічної форми.
Інші характеристики гідропідсилювача зведені в таблицю:
Найменування |
Од. виміру |
Значення |
Величина максимального навантаження на вісь управління |
кг |
5500 |
Крутний момент (макс.) на вихідному валу при тиску 9 МПа |
Н*м |
4000 |
Ступінь нагріву технічної рідини в ГПК автомашини (макс.) |
оС |
90 |
Величина передавального відношення |
|
21,7:1 |
Тарировка запобіжного клапана |
бар |
85 |
Поворотний кут осі сошки градуси |
градуси |
86 |
Продуктивність розподільника |
л/хв |
15 |
Вага |
кг |
47 |