Такий пристрій входить в систему рульового управління трактора Т-150, а також техніки будівельного і спеціального призначення, створеної на основі цього трактора з двигуном СМД-60.
При наявності на тракторі ГПК для водія полегшується його управління, підвищується комфортність, т. я. рульове колесо надійно захищене від поштовхів, що йдуть від коліс, при їзді по купинах і ямам. Крім того, підвищується рівень маневреності та безпеки.
Тип рульового управління на Т-150 - гідромеханічний. Процедура повороту трактора відбувається за рахунок ламаної рами, що складається з двох полурам, які при цьому змінюють взаємне положення в горизонтальній площині, за рахунок гідроциліндрів.
Складовими рульового управління є гідравлічна та механічна частина. «Механік» здійснюється управління поворотом і зворотний зв'язок, а «гідравлікою» - силовий поворот полурам.
Гідроблок складається з насоса, клапана витрати, розподільника, запірного клапана, двох поворотних циліндрів, бака з фільтром забору і фільтра на зливний лінії, а також трубочок для комунікації гідровузлів.
Механічна частина складена з рульової колонки, черв'ячної пари рульового механізму і тяг зворотного зв'язку.