Якщо відкинути капот, то спереду трактора Т-40 можна побачити гідравлічний підсилювач. Він являє собою корпус, вал сошки, передню і задню кришки і т. д. Розподільчий пристрій складається з гідрокеруючого золотника, пружини, упора, гайки передньої і задньої.
Трактор Т-40 з мотором Д-144 обладнаний поршневим гідропідсилювачем, в якому масло розподіляється за допомогою золотника, розташованого усередині поршня. З одного боку поршень виконаний під рейку з трьох зубів різної товщини, які входять в контакт із зубами сектора валу, виконані також змінної товщини. Центральний поршневий зуб при зборці суміщають з відповідною западиною на секторі. Зазор в зубчастому зачепленні сектора з поршнем коригується регулювальним гвинтом, який потім повинен бути законтролений.
При запуску двигуна потік масла, створюваний насосом гідравлічної системи, розходиться в напрямку гідропідсилювача і роздільно-агрегатної гідросистеми. Це роздвоєння здійснюється за допомогою клапана потоку, в золотникові якого мається дросельна перфорація, через яку відбувається подача масла з витратою близько 11 л / хв, чого цілком вистачає для штатної роботи ГПК.