Цей виріб встановлюється в моторах: КамАЗ-7403.10, 740.11-240 (Euro 1), КамАЗ 740.13-260, 740.14-300, 740.30-260 (Euro 2) і т. д. Він стоїть на авто: КамАЗ 5320, 53212, 5410 , 54112, 5511, 55102 і т. д.
Компресор є 1-циліндровим з водяним охолодженням. Він може подати в систему до 5 л повітря в сек. При цьому обороти коленвалу доходять 2 тис. на хв.
Дане виріб має головку циліндрів з кришкою, клапан всмоктуючий, поршень, циліндр, колінчастий вал, підшипники ковзання, картер, шатун, кришку задню і клапан нагнітальний.
Змащується компресор маслом двигуна під тиском. Воно до агрегату надходить завдяки вхідному отвору у фланці картера і змащує передній корінний підшипник. Маслом, що надходить з свердління в колінчастому валу, змащується підшипник шатуна і задній корінний підшипник.
Водяна сорочка в голівці циліндра з'єднана з основною системою охолодження мотора. Охолоджуюча рідина (ОР) потрапляє в компресор з боку, де розташоване повітряне нагнітальні отвір в голівці циліндра. При стисканні повітря виділяється тепло, яке поглинається ОР крізь стінки головки циліндра. Відходить ОР через отвір, що знаходиться навпроти.