Він знаходить застосування на тракторах ТТ-4, Алтаєць, Т-4А, автогрейдерах Д-557 та їх модифікаціях, багатоковшевих екскаваторах МТК-14, гідравлічних екскаваторах ЕО-4121, а також двигунах А-01М, Д-461 і ін. Вага муфти в зборі становить 30 кг.
Трелювальні трактори ТТ-4 і Т-4А забезпечені сухими дводисковими муфтами зчеплення постійно замкнутого типу з гідропідсилювачем. Управляється муфта за допомогою педалі. Вони більша за розмірами через важкий режим роботи і значний потік потужності. Муфта виходить на проміжний вал реверса за допомогою еластичної карданної передачі, яка забезпечена гумовими втулками і являє собою дві карданні головки, що з'єднані між собою вилками.
Одні з основних регулювань зчеплення пов'язані з вільним ходом педалі і положенням, займаним проміжним диском. Регулюють вільний хід обертанням корончастих гайок тяг, щоб забезпечити зазор близько 4 мм від упору вижимного підшипника до кінців віджимних важелів. Причому розбіжність зазору для окремих важелів повинна знаходитися в межах 0,3 мм. Положення проміжного диску регулюється закручуванням до упору гвинтів, що забезпечить відведення середнього диска назад на 1 мм.