На ГАЗ-52 є однодискове сухе зчеплення. Кожух-штамповка прикріплений до маховика 6-ма болтами. Натискний диск виступами щільно входить у вікна кожуха, що потрібно для його правильної установки та передачі оборотів з маховика на натискний диск.
Частинами веденого диска, крім тонкого розрізного сталевого диска, є фланець, до якого він приклепаний. Накладки тертя жорстко приклепані до сталевого диску. Між накладками і диском розміщені 6 хвилястих пластинчастих пружин для плавного включення зчеплення.
Зчеплення ГАЗ-53 також однодискове, сухе з веденим диском з демпфером. Воно стоїть в литому картері з алюмінію. Кожух муфти прикріплений до маховика шістьма болтами. У кожусі поміщається натискний диск, який одержує обертання від маховика за допомогою трьох виступів, які має диск, і вхідні в прорізи кожуха зчеплення. Обертання від мотора до коробки швидкостей здійснюється за допомогою веденого диска, стискається між маховиком і натискним диском 12-ма пружинами.
Важелі, вимикають зчеплення, проходять через прорізи в виступах натискного диска і осями і голчастими підшипниками з'єднані з натискним диском і опорними вилками, шарнірно закріпленими на кожусі конічними пружинами і гайками-регуляторами.