Цією 2-х дисковою одинарної муфтою зчеплення постійно закритого типу обладнані трактори ДТ-75 і мотори А-41. Вона ж використовується на тракторах Т-4 і Т-74.
Працює муфта за рахунок сил тертя, що виникають при зіткненні ведених, натискних і проміжних дисків і маховика. Місцем розміщення дисків є порожнина маховика. Нажимний і проміжний диски через пальці з'єднуються з маховиком. Це зчеплення має тормозок для швидкої зупинки веденого диску.
Після 240 годин роботи контролюють зазор від відводки до важеля, що має складати 3 мм. А різниця для різних важелів не може виходити за 0,3 мм. Регулюючи тормозок, муфту вимикають. Потім відкручується болт регулювання і колодка щільно притискається до шківа. Далі болт вкручують до торкання упора і повертають ще 2,5 обороту і після стопорять.
Також регулюють механізм блокування, змінюючи довжину тяги, яка з'єднує кінець нижнього важеля з важелем валика блокування КП. При цьому важіль зчеплення повинен торкатися коротким плечем упору. При з'єднанні нижнього кінця і важеля валика верхній важіль управління відійде на 12-15о від вертикалі. Потім важіль валика повертається до упору в припливі кришки і з'єднується з нижньою частиною важеля управління кошиком і проводиться регулювання довжини тяги.