Дане зчеплення має такі особливості:
Зчеплення забезпечено гідравлічним приводом з пневмопідсиленням і мембранним пристроєм.
Механізм зчеплення складається з картера, натискного диска з кожухом, натискних пружин і відтяжних важелів, двох ведених дисків з накладками тертя і демпферами коливань крутильного типу, середнього ведучого диска.
Кожух зчеплення кріпиться до маховика двома установочними втулками і 12-ю болтами. Ведучі, нажимний і середній диск мають зовні по 4 шипа, що входять в пази маховика для передачі зусилля двигуна на ведені диски, які маточинами переміщаються по шліцах ведучого - валу коробки швидкостей або дільника.
Пружини, розміщені в зазорі, утвореному кожухом зчеплення і натискним диском, діючи на ведені і середній провідний диски, затискають між натискним диском і маховиком.