Трактор Т-25 оснащений сухою однодисковою постійно-замкнутою муфтою зчеплення.
Робота корзини зчеплення побудована на затиску за допомогою пружин веденого диска з фрикційними накладками, у яких високий коефіцієнт тертя, між маховиком і натискним диском, зробленими з чавуну.
Пружини, стискаючи ведучий і ведений диск, створюють зусилля тертя, в результаті яких забезпечується передача крутного моменту від силової установки до трансмісії транспортного засобу. Якщо муфта зчеплення вимкнена, то відбувається звільнення веденого диска від тиску пружин, і потік енергії між двигуном і трансмісією переривається.
Муфта зчеплення, що стоїть на тракторі Т-25, конструктивно забезпечує другий потік потужності від двигуна за допомогою маховика і кожуха муфти зчеплення до насоса, який стоїть у гідравлічній системі. Оскільки цей потік потужності не пов'язаний з фрикційними поверхнями корзини зчеплення, то незалежно від положення муфти зчеплення, крутний момент перманентно передається від включеного двигуна до приводу гідронасоса.
Кошик зчеплення продовжує залишатися вимкненим доти, поки в натиснутому положенні знаходиться педаль муфти.