Кошик зчеплення встановлюється на трактор Т-40 і його модифікації і дизель Д-144. З його допомогою передається крутний момент від силової установки до трансмісії машини. Він також потрібен для переривання зв'язку між мотором і коробкою передач, щоб плавно переключити передачу і впевнено рушити трактору з місця.
До складу цієї здвоєної муфти входить головне зчеплення і зчеплення валу відбору потужності. Обидві є однодисковими, сухими, постійно замкненими, але роздільно керованими. Кошик зчеплення розташовується між двигуном і трансмісією і валом відбору потужності. Причому потоки енергії по цих двох напрямках роздільні: один служить для руху трактора, другий приводить в дію органи робочої машини, тобто вони незалежні один від одного.
Місцем кріплення муфти зчеплення є маховик мотора. До її складу входять ведені, натискні і провідні диски. Причому натискні пружини весь час підтискають відомі диски до провідних і маховику. Натискаючи на педаль зчеплення, оператор зміщує відводку з підшипником, який впливаючи за допомогою важелів, на муфту головного зчеплення, вимикає її. Муфта зчеплення ВОМ вимикається своєю педаллю подібним же чином.