Даний кошик зчеплення стоїть на двигунах ЯМЗ-236, -238Н, потужність яких не перевищує 350 л. с.
Випуск двигунів ЯМЗ-236 почався з установки однодискового зчеплення ЯМЕ-236Б, що має центральну конічну пружину. Потім деякі двигуни стали забезпечуватися однодисковим зчепленням ЯМЗ-236 з пружинами, розташованими по периферії.
Виробництво двигунів ЯМЗ-238 і ЯМЗ-238А почалося з установки дводискових зчеплень ЯМЗ-238К з пружинами, які розташовувалися по краю, але в яких ведені диски не мали демпферного пристрою.
Зчеплення ЯМЗ-238 і ЯМЗ-238с відносяться до дводискових, сухих, фрикційних типів, з розташуванням циліндричних пружин по периферії, а ведені диски були забезпечені демпферним пристроєм.
Кошик зчеплення ЯМЗ-236К також відноситься до дводискового типу, але на відміну від муфти ЯМЗ-238 має всього 24 натискні пружини, тобто на 4 менше.
Кожну модифікацію корзини зчеплення встановлюють на двигуни тільки зі своїми маховиками, які відрізняються один від одного відстанню А, міжпривалочною площиною Т3 і робочою поверхнею Т.
Якщо для установки зчеплення ЯМЗ-238 немає своїх ведених дисків, то їх, в крайньому випадку, можна замінити веденими дисками від ЯМЗ-238К без демпферного вузла.