Маслонасос СМД-60 (Т-150) відноситься до основних вузлів мастильної системи мотора, місцем кріплення якого служить блок-картер або ж кришка корінного підшипника коленвала.
Змащувальна система дизеля СМД-60 представлена фільтром, насосом, піддоном картера, радіатором, трубками і каналами. Контур мастила різний: деталі, які зазнають великі навантаження, змащуються під тиском, а легконавантажених - розбризкуванням або самопливом масла.
Циркуляція мастила по контуру тиску починається з його засмоктування з піддона шестерінчастим насосом. Далі мастило надходить в масляний фільтр, де залишає тверді частинки. Потім шлях чистого масла лежить в радіатор для охолодження і нагнітання в масляний контур.
Звідси воно під тиском йде до корінних підшипників коленвала і шийки розподвала. Далі масло нагнітається в свердління шатунних шийок, де воно знову піддається очищенню, а потім воно потрапляє між поверхнею шийок і шатунних підшипників, змащуючи їх.
Після цього масло змащує проміжну шестерню, потім з свердління в шийці вала нагнітається в канали блоку і у вісь коромисел. Для поршнів, циліндрів і поршневих пальців, а так само для розподільних шестерень досить розпилювального змазування.