Основою насосного вузла служить плунжерна пара (гільза і легко рухомий в ній плунжер). Ці дві деталі зроблені з легованої сталі і термооброблені до високої твердості, т. я. у плунжерній парі виникає великий тиск палива. При ході плунжера вгору паливо не повинно йти з надплунжерного обсягу через зазор між гільзою і плунжером. Для цього вони точно притираються один до одного і потім не повинні роз'єднуватися.
Гільза - це втулка, потовщена зверху, де є 2 протилежних бічних отвори. Верхнє - впускне для заповнення паливом обсягу над плунжером, нижнє - перепускне для скидання палива. Обидва отвори з'єднані в корпусі насоса з П-подібним каналом.
Вгорі плунжера є пов'язані між собою осьовий і боковий канали та відсічний гвинтовий паз. Він змінює подачу палива, навіть якщо хід плунжера незмінний. Кільцеве виточення посередині плунжера потрібне для рівномірного розподілу по гільзі палива і змазування місць тертя зазначеної пари.
Внизу плунжера є виступ і виточення. Виступ входить в пази поворотною втулки, на якій гвинтом затиснутий зубчастий вінець, з'єднаний з рейкою насоса. На нижньому виточенні плунжера закріплена тарілка пружини для зміщення плунжера вниз.