Для пуску дизелів Д-240 користуються пусковим двигуном ПД-10 і редуктором. Він є одноциліндровим, карбюраторним, двотактним пристроєм, що має кривошипно-камерну продувку.
Обмеженням і підтриманням постійними максимальних обертів коленвала ПД-10 служить однорежимний відцентровий регулятор, який через важіль впливає на дросельну заслінку карбюратора «пускача», автоматично ставлячи її в таке положення, щоб обороти колінчастого валу були постійними.
Деталі кривошипно-шатунного механізму пускового двигуна змащуються маслом, додаються в паливо. Мастилом же для шестернею розподілу, їх підшипників і деталей редуктора ПД-10 слугує суміш, що складається з рівних часток моторного масла і дизпалива, що заливається всередину редуктора.
Система запалювання ПД-10 складається з магнето з правим обертанням, свічок запалювання і дротів високої напруги. Запускається він від електростартера.
Передачу зусилля від ПД-10 до двигуна при пуску здійснює одноступінчатий редуктор за допомогою бендикса, який входить в зачеплення з вінцем маховика двигуна Д-240.
ПД-10 і редуктор дизелів Д-240 не володіє дистанційним управлінням. Стартер пускового двигуна включається від важеля, розташованого на його корпусі.