Цей стартер розрахований на напругу 12 В і розвиває потужність 0,66 кВт. Шестерня зачеплення має 9 зубів з модулем 2,5 мм і кутом зачеплення 20о. Він використовується в пускових двигунах ПД-8 (стоїть на тракторах Т-40) і на моторах для човнів «Вихор».
Управління - дистанційне з кабіни водія. Вал ротора обертається в бронзографітових підшипниках, впрессованих в кришки корпусу. До колектора на валу якоря пружинами притиснуті щітки в щіткотримачах, закріплених усередині кришки.
Привід стартера (муфта вільного ходу і шестерня приводу) розміщений на валу ротора. Муфта передає зусилля тільки в бік маховика і автоматично роз'єднує стартер і заведений мотор.
Тяговим реле привідна шестерня вводиться в зчеплення з вінцем маховика і з'єднує сам стартер з акумулятором. Робота стартера починається з включення реле, яке важелем переміщує привід стартера уздовж гвинтових шліцьових канавок на валу якоря. Шестерня приводу входить в зачеплення з маховиком, а після реле включає електроланцюг стартера.
Включатися стартер повинен на 10 сек, а ключ запалювання після відпускання автоматично повертатися назад. Реле відключається, і поворотна пружина виводить шестерню із зачеплення. Розмикаються головні контакти реле, і стартер вимикається.