Цим паливним насосом оснащені двигуни Д-242 (-243, -244, -246.1, -247, -248), а так само Д-242С (-243С, -244С, -246.1, -246.2, -248С), які виробляються на ММЗ.
Дизель Д-243 забезпечений насосом високого тиску 4УТНІ. Всі насоси цієї моделі мають привід від колінчастого валу дизеля за допомогою розподільних шестерень. Паливні насоси на тракторі МТЗ-82 мають всережимний регулятор, нагнітальний поршневий насос, два важеля управління.
Регулятор ТНВД оснащений коректором подачі палива, автоматичним пусковим збагачувачем паливоподачі, а насос 4УТНІ-Т ще й повітряним обмежувачем димлення.
Місцем установки насоса, що підкачує є корпус головного насоса. Він отримує рух від ексцентрика кулачкового валу. Вузли та деталі насоса змащуються моторним маслом, циркулюючим в системі змащення двигуна, за допомогою отвори у фланці.
Дренаж масла з порожнини насоса високого тиску в піддон мотора здійснюється через спеціальне свердління у фланці. При монтажі нового або відремонтованого насоса потрібно залити в корпус 200-250 грам масла, рекомендованого для масляної системи даного дизеля. Для цього можна скористатися заливним отвором в кришці регулятора.