Цим ПНВТ оснащуються мотори ЯМЗ-240м2 (-240НМ2, -240ПМ2, -240БМ2, -240Д, -240Г), автомашини БелАЗ-7522 (-7540В, 75404, 75485, 7540, 75401, 754011, 75406, 75408, 75409), трактора К701-1, КЗКТ-74286, ПТЗ К-701МБ, техніка ЧЗДМ.
Насос оснащений перепускним клапаном, демпферною муфтою, болтами обмеження максимальних і мінімальних оборотів, насосом для підкачування палива, регулятором частоти обертання з важелем управління, скобою зупину, болтом регулювання пускової подачі, коректором подачі палива з надувом.
Паливний насос складається з ряду секцій з насосними елементами, розміщеними в одному корпусі. Кількість секцій насоса і циліндрів двигуна завжди збігаються. Корпус насоса містить блоки секцій плунжерних пар, нагнітальні клапана і штуцери.
Нагнітальний клапан зі своїм сідлом і плунжер з втулкою міняються лише в комплекті. Втулка плунжера стопориться за місцем за допомогою штифта.
Плунжер змушує рухатися кулачковий вал разом з роликовим штовхачем. Пристрій плунжерній пари дозволяє регулювати подачу пального зміщенням початкового і кінцевого моментів подачі. Для дозування обсягу і моменту початку подачі пального плунжер всередині втулки обертається поворотною втулкою, що входить в зачеплення з рейкою.